مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 16:202023-07-22حوادث

پرونده سارقان باغات شیراز با 70 فقره سرقت بسته شد


فرمانده انتظامی شیراز از دستگیری اعضای باند 4 نفره سارقان با اعتراف به 70 فقره سرقت از باغات توسط ماموران پایگاه تجسس و پاسگاه گویم خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، سرهنگ فرج شجاعی با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت از باغات در محدوده گویم، روستاها و بخش های اطراف شیراز، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار مأموران قرار گرفت.

وی افزود: مأموران انتظامی تحقیقات خود را آغاز و با اقدامات فنی و پلیسی موفق شدند در این خصوص 4 سارق حرفه ای که اعضای یک باند بودند را شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شیراز تصریح کرد: در بازرسی از محل اختفاء سارقان تعداد زیادی اموال مسروقه از قبیل سنگ فرز، دریل، ابزار بنایی، فرغون، پاوربانک و پمپ آب کشف شد.

شجاعی با بیان اینکه متهمان در بازجویی اولیه به 70 فقره سرقت از باغات اقرار کردند، اظهار داشت: در این خصوص 6 نفر مالخر نیز شناسایی و دستگیر شدند این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند، گفت: برخورد با سارقان و مخلان نظم و امنیت به صورت ویژه در دستور کار این فرماندهی است.

   سارق طلا، قاتل از آب درآمد فرمانده انتظامی نی ریز گفت: سارق طلاها که از اتباع بیگانه بود، در بازجویی اول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرونده سارقان باغات شیراز با 70 فقره سرقت بسته شد

پرونده سارقان باغات شیراز با 70 فقره سرقت بسته شد