مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 13:302023-06-27اقتصادي

پرداخت 29 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه به فرهنگیان لرستانی


معاون اداره کل آموزش و پرورش لرستان از پرداخت 29 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه درمان بیماری های خاص به فرهنگیان این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، پرویز عبدی امروز سه شنبه در جلسه هماهنگی پرداخت مرحله دوم تسهیلات به فرهنگیان در سال 1402، اظهار داشت: با دستور ویژه و جهادی رییس اداره امور شعب بانک ملی استان پرداخت تسهیلات به فرهنگیان که در برخی شعب استان باقیمانده بود سرعت گرفت و در مهلت 15 روزه که تعیین شد خوشبختانه الان رو به اتمام است که جای قدردانی دارد.

وی با بیان اینکه خوشبختانه در این دولت وعده هایی که به فرهنگیان داده شده است محقق می شود، افزود: هر چقدر روی فرهنگ و آموزش سرمایه گذاری شود در نهایت جامعه پیشرو و توسعه یافته خواهیم داشت و یکی از اولویت های وزارت آموزش و پرورش هم توجه به رفاه فرهنگیان است.

معاون اداره کل آموزش و پرورش لرستان با اشاره به اینکه سال گذشته هزار و 130 میلیارد ریال به فرهنگیان تسهیلات مرابحه با سود 12 درصد پرداخت شده است، تصریح کرد: علاوه بر این هزار و 100 میلیارد ریال کارت اعتباری و 29 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه در راستای درمان بیماری های خاص به فرهنگیان استان پرداخت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 29 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه به فرهنگیان لرستانی

پرداخت 29 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه به فرهنگیان لرستانی