مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 08:452023-07-04اقتصادي

اجرای 66 پروژه آبرسانی روستایی با مشارکت خیرین در استان زنجان


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: 66 پروژه آبرسانی روستایی با مشارکت خیرین آبرسان در استان زنجان اجرایی شده است.

- ایسنا/زنجان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: 66 پروژه آبرسانی روستایی با مشارکت خیرین آبرسان در استان زنجان اجرایی شده است.

علیرضا جزء قاسمی شامگاه دیروز (11 تیرماه) در مراسم تجلیل از خیرین حوزه آب سلطانیه با بیان اینکه در استان زنجان 66 پروژه آبرسانی با مشارکت خیرین اجرایی شده است، اظهار کرد: از این تعداد پروژه 62 مورد به بهره برداری رسیده و 4 پروژه نیز در دست اجرا است.

وی با بیان اینکه برای اجرای این پروژه ها در مجموع 218 میلیارد ریال اعتبار توسط خیرین و مابقی از اعتبارات شرکت آب وفاضلاب تامین شده است، ادامه داد: در قالب پروژه های خیرساز، بالغ بر 126 کیلومتر عملیات لوله گذاری و سایر اقدامات توسط شرکت آبفا انجام شده است.

مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان زنجان تصریح کرد: توسعه خدمات آب رسانی روستایی با شتاب بیشتری در تمام نقاط استان در دست اجرا بوده و در شهرستان سلطانیه نیز احداث مخزن 50 متر مکعبی روستای پرنگین در صعب العبورترین نقاط این شهرستان با مشارکت اهالی در دست اجرا است.

وی با بیان اینکه اجرای طرح های آبرسانی در روستاهای ساریجالو، اولنگ و ارجین هم در دست اقدام بوده و در روستای چمه نیز به زودی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 66 پروژه آبرسانی روستایی با مشارکت خیرین در استان زنجان

اجرای 66 پروژه آبرسانی روستایی با مشارکت خیرین در استان زنجان