مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 12:052023-07-10بين الملل

ادعای توافق درباره برچیدن چادر های حزب الله از مناطق مرزی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، شبکه الحدث به نقل از برخی منابع مدعی شدکه آمریکا به رژیم صهیونیستی اعلام کرده حزب الله آماده است در مقابل توقف ساخت دیوار امنیتی در منطقه غجر، - یک شبکه ماهواره ای سعودی مدعی شد که حزب الله برای برچیدن چادر های خود از مناطق مرزی اراضی اشغالی آمادگی دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، شبکه الحدث به نقل از برخی منابع مدعی شدکه آمریکا به رژیم صهیونیستی اعلام کرده حزب الله آماده است در مقابل توقف ساخت دیوار امنیتی در منطقه غجر، چادر های نصب شده در مرز با فلسطین اشغالی را بردارد.

این در حالی است که در روز های اخیر موضوع نصب چادر های حزب الله در نزدیکی مرز های اراضی اشغالی به موضوعی جنجالی برای صهیونیست ها تبدیل شده بود.

روز گذشته بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی نشست هفتگی کابینه را تنها دقایقی پس از تشکیل آن، ترک کرد تا با یواف گالانت وزیر جنگ خود جلسه ای خصوصی در زمینه یک مساله امنیتی فوق العاده و غیرعادی برگزار کند.

دقایقی بعد رسانه های عبری گزارش دادند که در این جلسه نهاد های امنیتی و نظامی رژیم صهیونیستی به نتانیاهو اعلام کرده اند که امکان برچیدن چادر های حزب الله از مناطق مرزی وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادعای توافق درباره برچیدن چادر های حزب الله از مناطق مرزی

ادعای توافق درباره برچیدن چادر های حزب الله از مناطق مرزی