مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 12:252023-07-05اقتصادي

ایمنی خودرو منجر به کاهش خسارت و مرگ میر در تصادفات می شود


رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای تیران و کرون، گفت: تصادفات فوتی در این شهرستان طی سه ماهه گذشته در مقایسه با زمان مشابه سال قبل بیش از 50 درصد کاهش داشته است.

- ایسنا/اصفهان رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای تیران و کرون، گفت: تصادفات فوتی در این شهرستان طی سه ماهه گذشته در مقایسه با زمان مشابه سال قبل بیش از 50 درصد کاهش داشته است.

بهنام پاکدامن در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: میزان تلفات جاده ای تیران و کرون در سه ماهه سال گذشته بیش از 14 نفر در میلیون تردد بوده که این آمار در زمان مشابه امسال به پنج نفر در میلیون رسیده است.

وی افزود: میزان تردد امسال در مقایسه با سال قبل یک میلیون نفر افزایش داشته ، ولی کاهش تلفات جاده ای را شاهد بوده ایم.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای تیران و کرون ادامه داد: با وجود افزایش ترددها کاهش تصادفات را داشته ایم که در تحلیل حوادث ترافیکی این موضوع مهم است.

وی عدم توجه به جلو، سرعت غیرمجاز و خواب آلودگی را از عوامل مهم تصادفات در جاده های این شهرستان اعلام کرد و گفت: ایجاد ایستگاه های ایمنی سفر در ایام نوروز در کاهش تصادفات ناشی از خستگی رانندگان نقش داشت.

پاکدامن مشکلات در حوزه راه و ایمنی را جز عوامل مؤثر در تصادفات اعلام کرد و یادآور شد: اصلاحات هندسی و ایمن سازی راه توسط اداره را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایمنی خودرو منجر به کاهش خسارت و مرگ میر در تصادفات می شود

ایمنی خودرو منجر به کاهش خسارت و مرگ میر در تصادفات می شود