مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 21:352023-06-22اقتصادي

آشفتگی در بازار کیت های آزمایشگاهی کشور


یک متخصص علوم آزمایشگاهی با اشاره به کمبودها در حوزه کیت های آزمایشگاهی گفت: بخش عمده آزمایشگاه داران مجبور به خرید کیت های قاچاق شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سلامت خبرگزاری مهر کمبود کیت های آزمایشگاهی مسئله ای است که طی چند ماه گذشته مسئولان آزمایشگاهی از آن گله مند هستند، چرا که نه تنها سرعت انجام آزمایش ها را پایین آورده بلکه تشخیص بیماری ها در کشور را دچار اختلال کرده است و در حال حاضر یکی از مشکلات جدی حوزه سالمت محسوب می شود.

به ادعای بسیاری از مدیران آزمایشگاهی کمبود کیت های آزمایشگاهی، اجباری برای خرید کیت های قاچاقی است که با قیمت چندین برابری به فروش می رسد.

میر مجید مصلایی فارغ التحصیل دکترای علوم آزمایشگاهی از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی که سابقه فعالیت در آزمایشگاه های مختلف دولتی و خصوصی را دارد و در سال هایی رییس بخش آزمایشگاهی بیمارستان بقیه الله اعظم و بیمارستان جماران بوده درخصوص اینکه این روزها در آزمایشگاه ها از چه نوع کیت هایی استفاده می شود گفت: در آزمایشگاه ها انواع کیت ها و روش ها مورد استفاده قرار می گیرد برای مثال روش های الایزا و کمی لومینسانس، الکتروکمی لومینسانس و الفا، برخی از این اسامی هستند، در واقع از کیت های روش های فوق برای پوشش تست و … را شامل می شود HIV های روش های ایمنواسی که عم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آشفتگی در بازار کیت های آزمایشگاهی کشور

آشفتگی در بازار کیت های آزمایشگاهی کشور