مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 10:502023-07-02پزشكي

شنوایی بخشی به بیش از ده هزار کودک ناشنوا با کمک بخشش


سالیانه هزاران کودک با نقص شنوایی متولد می شوند که اگر در مراحل اولیه ضعف شنوایی آنان شناسایی شود، کاشت حلزون گوش می تواند شنوایی را به آنها هدیه داده و آنها را در بازه ی کوتاهی آماده ی وارد شدن به مدرسه همراه با سایر کودکان کند.

- شنوایی بخشی به بیش از ده هزار کودک ناشنوا با کمک "بخشش" سالیانه هزاران کودک با نقص شنوایی متولد می شوند که اگر در مراحل اولیه ضعف شنوایی آنان شناسایی شود، کاشت حلزون گوش می تواند شنوایی را به آنها هدیه داده و آنها را در بازه ی کوتاهی آماده ی وارد شدن به مدرسه همراه با سایر کودکان کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از بنیاد خیریه شنوایی بخشی شفا، بطور میانگین سالانه بیش از 1000 نفر به جمعیت موجود ناشنوایان متولد شده اضافه می شود.

ایمپلنت یا کاشت حلزون گوش یک وسیله کمک شنوایی است که به بهبود کیفیت شنوایی برای افراد دارای کم شنوایی عمیق یا ناشنوایی مطلق کمک می کند.

عمل کاشت با دور زدن مسیر شنوایی، سیگنال ها را به صورت مستقیم به اعصاب شنوایی منتقل می کنند.

اگرچه این روش دهه هاست به عنوان یک راهکار موفق در دنیا و ایران برای بهره ی قشر وسیعی از کودکان و بزرگ سالان از نعمت شنوایی استفاده می شود اما هستند همچنان افراد زیادی که یا به علت عدم دسترسی به امکانات مناسب و یا به علت مشکلات مالی، توانایی انجام این ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شنوایی بخشی به بیش از ده هزار کودک ناشنوا با کمک بخشش

شنوایی بخشی به بیش از ده هزار کودک ناشنوا با کمک بخشش