مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 تیر 1402 ساعت 11:302023-07-20حوادث

مهار آتش سوزی در خیابان صاحب الزمان مشهد


معاون عملیات آتش نشانی مشهد از عملیات پرسنل 8 ایستگاه آتش نشانی برای مهار حریق اتاق برق یک مجتمع تجاری و مسکونی در مرکز این شهر و نجات 20 نفر از میان دود و آتش خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، آتشپاد دوم مهدی رضایی اظهار کرد: صبح امروز پنجشنبه 29 تیرماه در پی تماس تلفنی با سامانه 125 مبنی بر مشاهده آتش و دود از داخل یک اتاق برق در داخل یک مجتمع تجاری و اداری، ستاد فرماندهی با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله آتش نشانان و نجاتگران ایستگاه های 51،6،47،1،32،28 ،44 ،4 را به محل حادثه در خیابان صاحب الزمان اعزام کرد.

  وی افزود:با حضور سریع آتش نشانان در محل، حریق که در اتاق برق (قسمت تجاری) به وقوع پیوسته بود، مهار و همچنین آتش سوزی در داکت های انتقال تاسیسات طبقات همکف و مثبت یک خاموش و از سرایت آن به سایر مغازه های این مجتمع و طبقات مسکونی جلوگیری به عمل آمد.

  معاون عملیات آتش نشانی مشهد خاطر نشان کرد، همزمان با عملیات مهار حریق، عملیات تخلیه و نجات ساکنان طبقات مسکونی توسط آتش نشانان انجام شد و در مجموع 20 نفر از میان دود و آتش نجات یافته که خوشبختانه به هیچ یک از شهروندان حاضر در محل آسیبی نرسید.

  گفتنی است؛ هم اکنون نیروهای آتش نشانی در حال انجام عملیات لکه گیری، کاوش و تهویه محل با خودرو پیشرفته توربوفن هستند و میزان خسارات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهار آتش سوزی در خیابان صاحب الزمان مشهد

مهار آتش سوزی در خیابان صاحب الزمان مشهد