مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 14:352023-07-15بين الملل

از دوره گردی های این روزهای سرکرده گروهک منافقین تا احضار سفیر ایتالیا


سرکرده گروهک تروریستی منافقین که اخیرا دو بار مقر گروهکش در آلبانی مورد حمله پلیس این کشور قرار گرفت، در ادامه دوره گردی هایش به پارلمان ایتالیا رفت، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، اواخر خرداد ماه سالجاری بود که خبری منتشر شد مبنی بر حمله پلیس آلبانی به مقر گروهک تروریستی منافقین در این کشور که واکنش هایی را به همراه داشت و مجددا برای دومین بار نیز در  هشتم تیر ماه حمله دیگری توسط پلیس آلبانی به مقر این گروهک انجام شد.

  مقر گروهک تروریستی منافقین در اردوگاهی به شدت محافظت شده در منطقه ای بین پایتخت آلبانی (تیرانا) و شهر ساحلی دورس قرار دارد.

  در سال 2013، دولت آمریکا بعد از بسته شدن کمپ های این گروهک در عراق، از این گروهک در تبعید درخواست کرد که در آلبانی مستقر شوند، آنها در ابتدا این پیشنهاد را رد کرده، ولی در نهایت موافقت کردند که 3000 عضو را به کشور منتقل کنند و آمریکا هم 20 میلیون دلار به آژانس پناهندگان سازمان ملل در این زمینه کمک کرد.

در سال 2016 هم 280 عضو دیگر به آلبانی به یک اردوگاه تحت حفاظت شدید در Manze، شهر دورس نقل مکان کردند.

نیروهای این سازمان در آلبانی با امکانات رسانه ای که آمریکا و رژیم صهیونیستی در اختیار آن قرار داده اند از آن زمان به کارزار رسانه ای رو آورده و روزانه به انتشار هزاران توییت و مطلب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از دوره گردی های این روزهای سرکرده گروهک منافقین تا احضار سفیر ایتالیا

از دوره گردی های این روزهای سرکرده گروهک منافقین تا احضار سفیر ایتالیا