مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 17:362023-07-12سياسي

اصالت زن در آزادگی او تعریف می شود


اصالت زن در آزادگی او تعریف می شود که اسلام این آزادگی را به زنان ما هدیه داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اسماعیل چمنی عصر چهارشنبه در میزگرد تخصصی زن، زندگی، آزادگی در دانشگاه محقق اردبیل اظهار کرد: واژه زن، زندگی، آزادگی برگرفته از اسلام و سیره حضرت فاطمه زهرا (س) است و این آزادگی بانوان ما را در کل جهان زبانزد کرده است.

وی با اشاره به اینکه زنان ایران اسلامی بااقتدار و ارادت به بانوی بزرگ اسلام در صف مبارزه با نقشه های شوم دشمنان هستند، تصریح کرد: در این جهان پرتلاطم که زن را سپر برخی از هوس رانی های خود کردند اما زنان اسلام با تکیه بر سیره حضرت فاطمه زهرا (س) نشان دادند که با هویت اسلامی خود آزادگی را بر تمام اندیشه های غربی ترجیح می دهند.

رییس دانشگاه محقق اردبیلی گفت: در حوادث سال گذشته که دشمنان با استفاده ابزاری از زنان سعی داشتند تا ضربات مهلکی به این قشر عظیم بزنند اما بانوان ما با تأسی به فاطمه زهرا (س) نشان دادند در میدان دشمن بازی نخواهند کرد و همواره در پیشانی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با آزادگی می درخشند.

چمنی افزود: هویتی که جمهوری اسلامی ایران به زنان داده در همه برهه ها واضح و مبرهن است به طوری که در حوزه های اشتغال زنان و حضور آنها در جامعه، دستاوردهای انقلاب اسلامی مشاهده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصالت زن در آزادگی او تعریف می شود

اصالت زن در آزادگی او تعریف می شود