مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 09:302023-06-22سياسي

شهرداری ها و خیران؛ عمده تأمین کنندگان اعتبارات کتابخانه های عمومی


مدیرکل کتابخانه های عمومی استان سمنان گفت: نهاد کتابخانه های عمومی از بودجه عمومی کشور استفاده نمی کند و عمده اعتبارات آن از واریز نیم درصد درآمد شهرداری ها و کمک های خیران تأمین می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آرادان، محمد طاهریان، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان سمنان صبح امروز به همراه امام جمعه آرادان و رییس اداره کتابخانه های عمومی این شهرستان با سرپرست فرمانداری شهرستان دیدار و وضع کتابخانه های عمومی را در این شهرستان بررسی کرد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان سمنان در این دیدار با بیان اینکه نهاد کتابخانه های عمومی، نهادی عمومی و غیردولتی است که از بودجه عمومی کشور استفاده نمی کند، گفت: عمده اعتبارات نهاد کتابخانه های عمومی از واریز نیم درصد درآمد شهرداری ها و کمک های خیران تأمین می شود.

طاهریان با قدردانی از زحمات کتابداران شهرستان برای انجام فعالیت های فرهنگی ابراز امیدواری کرد: با همت مسؤولان و برنامه ریزی صورت گرفته، در سال 1402 شاهد پیشرفت و توسعه و آبادی بیشتر کتابخانه های شهر باشیم.

محمود قدرتی، سرپرست فرمانداری شهرستان آرادان هم با بیان اینکه همگان باید برای ارتقا و بهبود وضعیت این شهرستان تلاش کنند، تأکید کرد: تعادل و تعامل بین دستگاه های اجرایی شهرستان باید تسری یابد تا با همفکری مشکلات را کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری ها و خیران؛ عمده تأمین کنندگان اعتبارات کتابخانه های عمومی

شهرداری ها و خیران؛ عمده تأمین کنندگان اعتبارات کتابخانه های عمومی