مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 08:552023-07-19فناوري

بحران سرقت کابل مخابرات در گلستان


متاسفانه سرقت کابل و تجهیزات مخابرات به یک بحران در استان تبدیل شده و کیفیت ارائه خدمات به مشترکین را با مشکل مواجه ساخته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان،  غلامعلی شهمرادی صبح امروز در دیدار فرماندار گالیکش در خصوص مشکلات مخابراتی موجود در شهرستان گالیکش اظهار کرد: مهمترین و بزرگترین دغدغه مخابرات سرقت کابل ها و تجهیزات مخابراتی است.

وی ادامه داد: متاسفانه این موضوع به یک بحران تبدیل شده و کیفیت ارائه خدمات به مشترکین را با مشکل مواجه ساخته است.

مدیر مخابرات منطقه گلستان تصریح کرد: بمنظور پیشگیری از این سرقت ها در صورتی که شوراها و دهیاران همکاری نمایند، مخابرات این آمادگی را دارد تا نسبت به خاکی کردن کابل های پر زوج در داخل روستاها اقدام کند.

در این دیدار فرماندار گالیکش تاکید کرد: راه اندازی دکل های مخابراتی در روستاهای چقربش قارداش، پاسنگ بالا و همچنین تقویت پوشش آنتن دهی در پارک ملی گلستان نیز از دیگر ضرورت های اصلی در حوزه مخابرات است که امیدواریم در برنامه های توسعه ای مخابرات قرار گیرد .

علی جوان حاذق گفت: در برخی نقاط در شهرستان گالیکش نیازمند نوسازی و بهسازی تجهیزات مخابراتی هستیم که امیدواریم مخابرات منطقه گلستان با اولویت قراردادن این نقاط بخصوص در مناطق کمتر توسعه یافته، یک تحول چشمگیری را برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بحران سرقت کابل مخابرات در گلستان

بحران سرقت کابل مخابرات در گلستان