مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 10:402023-07-22اجتماعي

نجات 174 نفر از غرق شدگی در نوار ساحلی گیلان


174 گردشگر ساحلی از خطر غرق شدگی حتمی در نوار ساحلی استان نجات یافتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، هادی سلیمی صبح شنبه در گفتگو با رسانه ها اظهار کرد: طی بیست و سه روز گذشته 174 نفر از گردشگران ساحلی از خطر غرق شدگی حتمی نجات یافتند.

سرپرست جمعیت هلال احمر گیلان با بیان اینکه آمار اعلام شده از 8 تا 31 تیرماه می باشد، افزود: اقدامات فرهنگی و اجتماعی برای اولین بار توسط هلال احمر گیلان جهت ترویج فعالیت های بشر دوستانه و خود امدادی شامل آموزش های چهره به چهره، استقرار پست های آگاهی بخشی و اطلاع رسانی و اجرای آموزش های همگانی در جشنواره های ساحلی به گردشگران اجرا گردید.

وی با بیان اینکه 1127 نفر نیروی انسانی در طرح های مراقبت ساحلی جمعیت استان در راستای پویش ملی غرق نشویم نسبت به ارائه خدمات هستند، تصریح کرد: با توجه به وجود 302 نقطه خطر آفرین در 300 کیلومتر از نوار ساحلی، هلال احمر استان جهت پیشگیری از غرق شدگی با حضور ناجیان غریق، مراقبین ساحلی، راکبین موتور جهت گشت زنی، ارزیابان ساحلی، ناظرین بر ارزیابی، پشتیبانی تدارکات، مربیان آموزشی و آگاهی بخشی ایمنی و سلامت به مسافران خدمت رسانی می نماید.

گفتنی است؛ هلال احمر استان در 27 طرح سالم سازی شده به طول 60 کیلومتر در سراسر نوار ساحلی استان نسبت به استقرار تیم های امدادی اقدام نموده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجات 174 نفر از غرق شدگی در نوار ساحلی گیلان

نجات 174 نفر از غرق شدگی در نوار ساحلی گیلان