مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 23:152023-07-11سياسي

آسایش مردم گاهی در پیشبرد برنامه های شهری نادیده گرفته می شود


عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بر توجه به آسایش مردم در پیشبرد برنامه های شهری و پروژه های عمرانی تاکید کرد و گفت: نارضایتی باعث می شود مردم شیرینی خدمت را به درستی نچشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیت الله محسن اراکی در دیدار شهردار تهران با تقدیر از عملکرد مدیریت شهری گفت: از تلاش ها، ابتکارات و پیوستگی شهرداری تهران در پیشبرد کارها تشکر می کنم، استمرار و پیوستگی یکی از رازهای موفقیت در کارهاست و باید برنامه ریزی های شهرداری تهران به گونه ای باشد که برنامه ها در مدت زمان محدود مسئولیتی که برعهده دارید به نتیجه مطلوب برسد.

وی افزود: آسایش مردم گاهی در پیشبرد برنامه های شهری نادیده گرفته می شود، به عنوان مثال در بعضی شهرها گاهاً در نتیجه پروژه های عمرانی بخشی از راه مردم به صورت موقت بسته می شود، و در نتیجه همین اقدام شاهد ایجاد نارضایتی در بین بعضی از شهروندان بوده ام، حتی این نارضایتی باعث می شود مردم شیرینی خدمتی که به آنها توسط شهرداری ها می شود را به درستی نچشند و دستاورد پروژه های عمرانی را به درستی درک نکنند.

آیت الله اراکی در ادامه تاکید کرد: شهر یک موجود جاندار است و باید به روح آن توجه ویژه ای داشت، در فصل نخست کتاب اقتصاد شهری نیز مفصلاً به این مبحث پرداخته ام.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسایش مردم گاهی در پیشبرد برنامه های شهری نادیده گرفته می شود

آسایش مردم گاهی در پیشبرد برنامه های شهری نادیده گرفته می شود