مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 14:202023-06-27فرهنگي

جشنواره تصویرگری استان قم برگزار می شود


دبیر اجرایی سیزدهمین جشنواره دوسالانه تصویرگری استان قم از برگزاری افتتاحیه این نمایشگاه در هشتم تیرماه خبر داد.

- ایسنا/قم دبیر اجرایی سیزدهمین جشنواره دوسالانه تصویرگری استان قم از برگزاری افتتاحیه این نمایشگاه در هشتم تیرماه خبر داد.

محمد کاظم رضوانی در نشست خبری سیزدهمین جشنواره دوسالانه تصویرگری استان قم که ششم تیرماه در نگارخانه فرهنگ برگزار شد، عنوان کرد: یکی از رویکردهای مهم اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم بهره گیری از ظرفیت های انجمن های فرهنگی و هنری است.

وی با اشاره به نقش انجمن ها در اجرای برنامه های باکیفیت، بیان کرد: در همین راستا جشنواره ها، همایش ها و دوسالانه های مختلفی در قم به همت انجمن های هنری در طول سال برگزار می شود.

وی در رابطه با سیزدهمین جشنواره دوسالانه تصویرگری استان قم بیان کرد: این رویداد هنری به همت انجمن هنرهای تجسمی استان و با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود.

رضوانی با بیان اینکه هنرهای تجسمی جامعه مخاطب قابل توجهی در استان قم دارد، یادآور شد: مجموعه های نقاشی، گرافیک، نگارگری، کاریکاتور و تصویرسازی و مباحث نظریه هنر زیرمجموعه این انجمن هستند.

وی با بیان اینکه انجمن هنرهای تجسمی جزو انجمن های فعال اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم محسوب می شود، تصریح کرد: سال گذش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره تصویرگری استان قم برگزار می شود

جشنواره تصویرگری استان قم برگزار می شود