مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 15:252023-06-27پزشكي

کسب رتبه برتر کشوری دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در مستندسازی املاک


مدیر کل حقوقی و تنظیم مقررات وزارت بهداشت درمان، و آموزش پزشکی با اشاره به مشکلات مستندسازی املاک، گفت: دانشگاه های قطب هفت تلاش های فراوانی کرده اند تا بتوانند مشکلات مستندسازی زمین را حل کنند و دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد نیز موفق به کسب رتبه برتر کشوری در این حوزه شده است.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیر کل حقوقی و تنظیم مقررات وزارت بهداشت درمان، و آموزش پزشکی با اشاره به مشکلات مستندسازی املاک، گفت: دانشگاه های قطب هفت تلاش های فراوانی کرده اند تا بتوانند مشکلات مستندسازی زمین را حل کنند و دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد نیز موفق به کسب رتبه برتر کشوری در این حوزه شده است.

حامد خانی ششم تیرماه در اولین نشست علمی کاربردی مدیران و کارشناسان امور حقوقی دانشگاه های علوم پزشکی قطب هفت کشور که با هدف بررسی مشکلات و آسیب شناسی املاک و اراضی علوم پزشکی برگزار شد، اظهار کرد: لازم الاجرا شدن قانون اصلاح دیوان عدالت اداری و مستندسازی املاک علوم پزشکی دو اتفاق تقویمی و عملکردی مجموعه وزارت بهداشت و حوزه معاونت درمان کشور است.

مدیر کل حقوقی و تنظیم مقررات وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی با اشاره به اینکه قانوان اصلاح دیوان عدالت اداری در تاریخ دوم خردادماه توسط رییس جمهور ابلاغ و لازم الاجرا شد، افزود: افرادی که از دستگاه محل خد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب رتبه برتر کشوری دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در مستندسازی املاک

کسب رتبه برتر کشوری دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در مستندسازی املاک