مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 16:252023-07-04سياسي

ممنوعیت ساخت و سازهای غیر مجاز در روستاهای مازندران


سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران با تاکید بر اجرای تکالیف قانونی در جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز در مازندران، گفت: - ایسنا/مازندران سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران با تاکید بر اجرای تکالیف قانونی در جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز در مازندران، گفت: برگزاری جلسه های فرمایشی دیگر کارساز نخواهد بود و همه باید میدانی و عملیاتی در این حوزه وارد شویم تا بیش از این خاک مازندران به تباهی کشیده نشود.

احمد توکلی امروز 13 تیرماه در جلسه کارگروه پیشگیری از ساخت و ساز غیر مجاز مازندران، با بیان اینکه، امروز دهیاران یک تکلیف مهم بر عهده دارند و آن هم شناسایی و پیشگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز در روستاهای مازندران است، اظهار کرد: دهیاران موظف هستند با نظارت دقیق تخلف در این حوزه را به امور اراضی گزارش دهند و اجازه جولان به متخلفین را ندهند.

وی افزود: برای مبارزه با ساخت و سازهای غیر مجاز مازندران نیاز به دلسوز دارد و بهترین دلسوز برای این استان خود مازندرانی ها هستند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران، با ابرازعقیده از اینکه افراد غیربومی زمین های مازندران را هکتاری می خرند و برای چند روز ماندن در استان اقدام به ساخت و ساز می کنند دلسوز این استان زرخیز نیستند، ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت ساخت و سازهای غیر مجاز در روستاهای مازندران

ممنوعیت ساخت و سازهای غیر مجاز در روستاهای مازندران