مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 08:572023-07-11سياسي

لزوم نوپردازی وابداع ایده های جدید در بحث جهاد تبیین در رسانه


نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: فضای رسانه نیاز به نو پردازی و ابداع ایده های جدید دارد و رسانه ها با استفاده از تکنولوژی روز و علم ارتباطات به سمت تفکرات جدید و ایده پردازی حرفه ای در مسیر جهاد تبیین حرکت کنند.

- حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی در نشست هیات اندیشه ورزان بسیج آذربایجان غربی با تاکید بر نقش رسانه در تبیین جامعه اظهار کرد: در قرآن کریم نیز خداوند متعال فرموده اند آنچه که به پیامبر نازل شده را در جامعه تبیین کنند تا هدایت کننده جامعه و مردم باشد.

وی ادامه داد: رسانه ها امروز نقش مهمی در جامعه برای خود دارند و از این رو باید نصرت الهی را در تمامی امور کاری در نظر بگیرند.

امام جمعه ارومیه با بیان اینکه باید ملزومات جهاد تبیین را شناخت، افزود: چه در جهاد فیزیکی و چه در جهاد تبیین باید اساس کار را حفظ کرد و یکی از بارزترین اولویت های امور تبیین، حرکت در راه خداست تا او نیز کمک حال ما باشد.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی با اشاره به تاکید بر حفظ مسیر جهاد تبیین گفت: رسانه ها با داشتن نصرت الهی باید پا در مسیر جهاد تبیین بگذارند و در این راه ثابت قدم بمانند.

وی با بیان اینکه نیت هر قلم باید خدایی باشد، اضافه کرد: اگر زمانی قلم زدید و از رسانه پی به اشتباه خود بردید باید شجاعانه عذرخواهی کنید و اینگونه رضایت خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم نوپردازی وابداع ایده های جدید در بحث جهاد تبیین در رسانه

لزوم نوپردازی وابداع ایده های جدید در بحث جهاد تبیین در رسانه