مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 13:302023-07-04اقتصادي

مرغ در بازار و میادین کیلویی چند عرضه می شود؟


مدیرکل بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه مصرف گوشت مرغ در تهران روزانه بین 1200 تا 1300 تن است، گفت: این میزان مرغ هم از طریق بازارچه های میادین تره بار و هم از طریق فروشگاه های عرضه مرغ در اختیار مردم قرار می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، مسعود امرالهی درباره شیوه نظارت بر عرضه مرغ در میدان بهمن تهران اظهار کرد: روزانه به مقدار کافی مرغ در میدان بهمن توزیع و با قیمت های مصوب در اختیار مرغ فروشان قرار داده می شود.

وی مدعی شد که مرغ به قیمت 73 هزار تومان برای مصرف کننده در سطح شهر و همچنین میادین میوه و تره بار در سطح تهران به میزان کافی ارائه می شود.

مدیرکل بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی گفت: فقط در میادین میوه و تره بار تهران روزانه 120 تن مرغ توزیع می شود.

امراللهی گفت: با توجه به قرار گرفتن در ماه ذی الحجه که مراسم جشن های زیادی داریم همچنین قرار گرفتن در آستانه ماه محرم، تقاضا برای مرغ این ایام افزایش یافته است و این افزایش تقاضا ادامه دارد؛ در این حوزه قطعا نظارت ما بر واحدهای صنفی عرضه مرغ هم بیشتر می شود.

وی تأکید کرد: روزانه 500 واحد صنفی به دلیل گرانفروشی به تعزیرات معرفی می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرغ در بازار و میادین کیلویی چند عرضه می شود؟

مرغ در بازار و میادین کیلویی چند عرضه می شود؟