مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 17:502023-07-16سياسي

اهمیت شورای نگهبان برای مردم تبیین شود


نماینده ولی فقیه در فارس با بیان اینکه شورای نگهبان حافظ و نگهبان احکام قرآن است، گفت: باید اهمیت تشکیل و فعالیت نهاد شورای نگهبان را برای مردم تبیین و به آنها یادآوری کنیم.

- ایسنا/فارس نماینده ولی فقیه در فارس با بیان اینکه شورای نگهبان حافظ و نگهبان احکام قرآن است، گفت: باید اهمیت تشکیل و فعالیت نهاد شورای نگهبان را برای مردم تبیین و به آنها یادآوری کنیم.

آیت الله لطف الله دژکام به مناسبت سالروز تاسیس شورای نگهبان در دیدار دبیر و معاونان هیئت نظارت بر انتخابات استان فارس در شیراز، گفت: اگر واقعیت امور را در نظر بگیریم تاسیس شورای نگهبان در نظام ما باید عید فرض شود چون عید در اسلام بازگشت است و ما با تشکیل شورای نگهبان بازگشت به قانون الهی را تجربه کردیم و واضح است که اگر قانون الهی شود یکی از عوامل آن این است که جامعه الهی اداره شود.

به نقل از نهاد نمایندگی ولی فقیه در فارس، آیت الله دژکام با بیان اینکه سالروز تاسیس شورای نگهبان، بهانه ای خوب برای تبیین اهمیت این نهاد است، گفت: البته ذهنیت ما با این موارد درگیر نمی شود و به خاطر تعدد مسایلی هم که داریم برنامه ریزان و مسئولان فرهنگی را درگیر این مسئله نمی کنیم ولی این بهانه بسیار خوبی است که سالگرد تاسیس شورای نگهبان به عنوان یک روز مبارک مورد شکرگزاری قرار گیرد و باید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهمیت شورای نگهبان برای مردم تبیین شود

اهمیت شورای نگهبان برای مردم تبیین شود