مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 08:202023-07-05سياسي

دهمرده: کمترین کار در مقابله با قرآن سوزی اخیر تحریم کالاهای سوئدی است


کمترین کار مسلمانان برای مقابله با قرآن سوزی در سوئد توسط دولت های اسلامی، تحریم کالاهای این کشور و فراخواندن سفیرانشان از سوئد است.

- حبیب الله دهمرده نماینده مردم زابل در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، با اشاره به قرآن سوزی اخیر در کشور سوئد گفت: اینکه به بهانه آزادی بیان عده ای اقدام به توهین به مقدسات مسلمانان کنند، محکوم است.

وی افزود: مسلمانان باید هزینه این کار را برای مرتکبین آن به قدری بالا ببرند که بازدارنده باشد و ما دیگر شاهد تکرار این گونه رفتارهای اهانت آمیز نباشیم.

نماینده مردم زابل در مجلس اظهار کرد: اینکه ما فقط به محکوم کردن لفظی، این رفتار اهانت آمیز در سوئد اکتفا کنیم، قطعا بازدارنده نخواهد بود و ممکن است متأسفانه این رفتارها باز هم اتفاق بیفتد.

دهمرده خاطرنشان کرد: باید این رفتار اهانت آمیز و سوزاندن قرآن کریم از طریق محافل بین المللی حقوقی پیگیری شود و مرتکبین آن پای میز محاکمه کشانده شوند.

وی افزود: کمترین کار برای مقابله با رفتار زشت قرآن سوزی در سوئد تحریم کالاهای این کشور توسط مسلمانان است و همچنین دولت های اسلامی باید سفرای خود را از این کشور فرا بخوانند.

نماینده مردم زابل در مجلس تاکید کرد: باید با تنها گذاشتن سوئد و مرتکبین به قرآن سوزی هزینه این اقدام را برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دهمرده: کمترین کار در مقابله با قرآن سوزی اخیر تحریم کالاهای سوئدی است

دهمرده: کمترین کار در مقابله با قرآن سوزی اخیر تحریم کالاهای سوئدی است