موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - نقل و انتقالات - قاضي زاده هاشمي - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - سازمان برنامه و بودجه - انتخابات رياست جمهوري - انتخابات رياست - مقالات نانو - راديو صبا - اداره كل بهزيستي استان فارس - وزارت صنعت، معدن و تجارت - سيدرمضان - فيلم جادوگر شهر اُز - سازمان اورژانس تهران - ورزشگاه كشوري - ماشين آلات سنگين راهداري - پلازاي ميدان هفتم تير - شهرستان ماكو - خوشانه - تهذيب

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 10:532023-07-12فرهنگي

تورهای کنسرت با خواننده ها چه می کند؟


یک هنرمند درباره اثر برگزاری تورهای کنسرت طولانی مدت بر کیفیت کار هنرمندان می گوید که «اگر هنرمند حرفه ای باشد، اثر چندانی نخواهد داشت.

» او در این رابطه به هنرمندی چون کیهان کلهر اشاره می کند و ادامه می دهد: - یک هنرمند درباره اثر برگزاری تورهای کنسرت طولانی مدت بر کیفیت کار هنرمندان می گوید که اگر هنرمند حرفه ای باشد، اثر چندانی نخواهد داشت.

او در این رابطه به هنرمندی چون کیهان کلهر اشاره می کند و ادامه می دهد: استاد کلهر مدام در فستیوال و جشنواره به سر می برند، تا حدی که ممکن است صبحانه اش را در یک کشور بخورد، شامش را در یک کشور دیگر.

گویی که برای استیج زاده شده باشد.

هومن شیرعلی ـ نوازنده عود و آهنگساز ـ در عین حال با متفاوت خواندن ماجرا در حوزه پاپ، درباره علت این قضیه توضیح می دهد: به واسطه نوع قراردادها خواننده های پاپ دخالتی در برنامه خود ندارند و باید آنچه تهیه کننده امر می کند را بپذیرند که ناگزیر بر کیفیتشان هم تأثیر خواهد داشت.

برگزاری تورهای کنسرت هنرمندان موسیقی، امری رایج در دنیا است؛ البته برای سلبریتی های هالیوودی برگزاری تور کنسرت عمدتا به این صورت است که پس از انتشار یک آلبوم، تورهایی را در شهرها و کشورهای مختلف برگزار می کنند و از این طریق درآمدهای میلیاردی به جیب می زنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تورهای کنسرت با خواننده ها چه می کند؟

تورهای کنسرت با خواننده ها چه می کند؟