مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 09:402023-07-12ورزشي

دوومیدانی ایران به دنبال اعاده حیثیت/ طلاهایی که تکرار نمی شود


بیست و پنجمین دوره مسابقات دوومیدانی قهرمانی آسیا در حالی از فردا برای نمایندگان ایران در تایلند آغاز می شود که دوومیدانی کشورمان به دنبال اعاده حیثیت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبرگزار می شود و دوومیدانی کاران ایران در حالی راهی این رقابت ها شده اند که برخی از کارشناسان شانس این رشته را در کسب مدال در بازی های آسیایی کم می دانند.

تیم دوومیدانی ایران که به نوعی در حال پوست اندازی است با ترکیبی از ورزشکاران قدیم و جدید راهی بانکوک شده تا بتواند با یک عملکرد خوب از حیثیت خود در سالهای قبل دفاع کند.

حسن تفتیان (100 متر)، مهدی صابری (پرتاب وزنه)، مهدی پیرجهان (400 متر با مانع)، سبحان احمدی (800 متر)، حسین رسولی (پرتاب دیسک)، میلاد ناصح جهانی (200 متر) و رضا مقدم (پرتاب چکش) در بخش آقایان ترکیب تیم اعزامی را شامل می شوند.

حمیده اسماعیل نژاد (100 متر)، فرزانه فصیحی (100 متر) و زهرا عرب رستمی (پرتاب چکش) هم ترکیب تیم ملی دوومیدانی کشورمان در بخش بانوان را در بیست و پنجمین دوره رقابت های قهرمانی بزرگسالان آسیا تشکیل می دهند.

ایران در ادوار گذشته این بازی ها در مجموع 55 مدال شامل 18 طلا، 16 نقره و 21 برنز کسب کرده است و بعد از کشورهای چین، هند، قزاقستان و حتی ازبکستان، تایلند، عربستان و بحرین قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوومیدانی ایران به دنبال اعاده حیثیت/ طلاهایی که تکرار نمی شود

دوومیدانی ایران به دنبال اعاده حیثیت/ طلاهایی که تکرار نمی شود