مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 13:552023-07-17سياسي

همه برنامه ها و سریال های محرمی تلویزیون ؛ از مختار خبری نیست؟


بعد از چند سال بازپخش سریال های محرمی از جمله «معصومیت از دست رفته» و «مختارنامه»، امسال تلویزیون سریال هایی را هم به طور ویژه درنظر گرفته است.

- همه برنامه ها و سریال های محرمی تلویزیون ؛ از مختار خبری نیست؟ بعد از چند سال بازپخش سریال های محرمی از جمله معصومیت از دست رفته و مختارنامه ، امسال تلویزیون سریال هایی را هم به طور ویژه درنظر گرفته است.

تسنیم نوشت: شبکه های تلویزیونی برنامه هایی را با قالب های مختلف و همچنین سریال هایی را ویژه ایام عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و ماه محرم درنظر گرفته است.

حسینیه معلی ، با کربلا ، از سرگذشت ، با حسین حرف بزن ، مجلس واقعه ، نشان ارادت ، سدره ، تکیه ، نسل قاسم ، سر سفره خدا ، کلمه ، چاووش و یا کاشف الکرب از جمله برنامه های امسال تلویزیون است که متناسب با حال و هوای عزاداری سالار شهیدان روی آنتن می رود.

همچنین بعد از چند سال بازپخش سریال های محرمی از جمله معصومیت از دست رفته و مختارنامه ، امسال تلویزیون سریال هایی را هم به طور ویژه درنظر گرفته است.

- ویژه برنامه کلمه با محوریت سخنان امام خمینی (ره) در خصوص محرم از 28 تیرماه هرشب ساعت 20 از شبکه یک روی آنتن می رود.

در این برنامه با اجرای وحید یامین پور و با حضور کارشناسان، خبرگان و اندیشمندان فاضل در حوزه مباحث معارفی، سلسله مباحث مرب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه برنامه ها و سریال های محرمی تلویزیون ؛ از مختار خبری نیست؟

همه برنامه ها و سریال های محرمی تلویزیون ؛ از مختار خبری نیست؟