مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 09:502023-07-01سياسي

هویت ‏ سوزی در رشت


پیاده راه فرهنگی رشت در سال 94 بعد از گرفتن مصوبه شورای ترافیک استان و براساس مصوبه شورای عالی معماری و شهرسازی اجرایی شد.

این پیاده راه ها با مجموع 8 کیلومتر، - پنج تیرماه امسال، جلسه ای با موضوع ساماندهی پیاده راه فرهنگی رشت در کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر رشت برگزار شد.

جلسه ای که در رسانه های محلی استان گیلان به جزییات آن اشاره شد و در آن به موضوع حجاب اشاره ای مستقیم نشد، اما به لزوم نظارت در این پیاده راه تاکید شد.

در این جلسه رییس کمیسیون اجتماعی فرهنگی شورای شهر رشت، پیاده راه فرهنگی رشت را نماد فرهنگ مدار بودن شهر دانست و گفت: شهرداری تنها نهاد نظارتی بر امور جاری در پیاده راه فرهنگی شهر نیست و چندین دستگاه و ارگان دیگر متولی نظارت بر این بافت مهم و مرکزی شهر رشت هستند.

  شهرداری تنها نهاد نظارتی بر امور جاری در پیاده راه فرهنگی شهر نیست و چندین دستگاه و ارگان دیگر متولی نظارت بر این بافت مهم و مرکزی شهر رشت هستند.

به گفته علیرضا تاج شهرستانی باید بازتعریفی از نحوه مدیریت این گذر فرهنگی شهری ارائه و اجرا شود.

او معتقد است که پاک کردن صورت مسئله راهگشا نیست، زیرا برای ایجاد این پیاده راه و گذر فرهنگی هزینه های چند میلیاردی شده است: اینکه یک گذر و پیاده راه فرهنگی که در سال 94 با رویکرد های فرهنگ محور و شهروندمحو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هویت ‏ سوزی در رشت

هویت ‏ سوزی در رشت