مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 10:252023-07-03اقتصادي

رتبه سوم خوزستان در نیروگاه های تولید پراکنده برق


مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان گفت: شبکه برق خوزستان سومین جایگاه نیروگاه های تولید پراکنده را در کشور به دست آورده است.

- ایسنا/خوزستان مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان گفت: شبکه برق خوزستان سومین جایگاه نیروگاه های تولید پراکنده را در کشور به دست آورده است.

محمود دشت بزرگ در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: تا قبل از سال 98 شبکه برق منطقه ای خوزستان فاقد نیروگاه تولید پراکنده (dg) بود اما با اقدامات انجام شده، اکنون رتبه سوم را بعد از مازندران و تهران در کشور در اختیار دارد.

وی تصریح کرد: در همین مدت 4 نیروگاه تولید پراکنده گچساران، لور و تنگوان در اندیمشک و نیروگاه میانرود در دزفول، هر کدام به ظرفیت 25 مگاوات و در مجموع 100 مگاوات وارد مدار شدند.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان با بیان اینکه نیروگاه ها توسط بخش خصوصی احداث شده اند، افزود: با هماهنگی و همکاری این شرکت با بخش خصوصی در معرفی ظرفیت ها و کسب مجوزهای لازم و در نهایت خرید تضمینی برق تولیدی آن ها و تزریق به شبکه، این موفقیت حاصل شده است.

دشت بزرگ ادامه داد: در حال حاضر نیز سه پروژه احداث نیروگاه مقیاس کوچک در دارخوین، شادگان و آبادان به ظرفیت 40 مگاوات در حال پیگیری و اجرا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رتبه سوم خوزستان در نیروگاه های تولید پراکنده برق

رتبه سوم خوزستان در نیروگاه های تولید پراکنده برق