مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 15:252023-06-24اقتصادي

بهره برداری از 9 پروژه صنعتی و معدنی در استان سمنان


‍مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از افتتاح 9 پروژه صنعتی و معدنی این استان با سرمایه گذاری بیش از 24 هزار میلیارد ریال در استان سمنان خبر داد.

- ایسنا/سمنان ‍مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از افتتاح 9 پروژه صنعتی و معدنی این استان با سرمایه گذاری بیش از 24 هزار میلیارد ریال در استان سمنان خبر داد.

یادگار احمدی سوم تیرماه با اعلام این خبر اظهار کرد: این 9 طرح صنعتی و معدنی همزمان با دهه تولید و تجارت و روز صنعت و معدن در استان افتتاح می شوند که با بهره برداری از این واحدها برای حدود یکهزار نفر شغل مستقیم ایجاد می شود.

وی از افتتاح خط تولید جدید انواع دارو ضد سرطان در شرکت رویان دارو سمنان خبر داد و تصریح کرد: این طرح با سرمایه گذاری بالغ بر 4660 میلیارد ریال ، ظرفیت تولید سالانه 22 میلیون عدد انواع داروی ضد سرطان را دارد که با راه اندازی این طرح زمینه اشتغال حدود 150 نفر ایجاد خواهد شد.

عضو کارگروه اشتغال استان، از راه اندازی یک واحد راکد در شهر سمنان خبر داد و خاطرنشان کرد: شرکت کاشی سمند که در حدود 13 سال تعطیل بوده است اکنون با نام جدید کاشی هفت آسمان به بهره برداری خواهد رسید و به چرخه تولید باز خواهد گشت و با ظرفیت تولید سالانه 5 میلیون متر مربع کاشی ساختمانی معمولی دیواری و کاشی ساختمانی کفی لعاب دار و با سرمایه گذا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 9 پروژه صنعتی و معدنی در استان سمنان

بهره برداری از 9 پروژه صنعتی و معدنی در استان سمنان