مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 08:302023-07-13حوادث

جانمایی نادرست تالار و عروسی که تبدیل به عزا شد


باز هم یکی از اشتباهات در جانمایی مکان های عمومی در استان کهگیلویه و بویراحمد این بار در شهرستان بهمیی موجب بروز حادثه منجر به مرگ شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بهمیی؛ رییس اورژانس 115 شهرستان بهمیی از تصادف منجر به فوت یک نفر در این شهرستان خبر داد و گفت: ساعت 22 شب یک حادثه تصادف به مرکز فوریت های اورژانس 115 اعلام شد.

علی الماسی با اشاره به اینکه بلافاصله تیم اورژانس 115 شهرستان به محل اعزام شدند گفت: در این حادثه که در حد فاصل سه راهی گچ بلند و تالار ماغر به لیکک رخ داد علیرغم تلاش تیم اورژانس 115 و کادر درمانی متاسفانه یک نفر جان خود را از دست داد.

رییس اورژانس 115 شهرستان بهمیی با اشاره به اینکه تالار در حال برگزاری جشن عروسی بودند افزود: متاسفانه به علت برخورد یک دستگاه سواری زانتیا با عابر پیاده نوجوان 7 ساله در این حادثه جان باخت.

الماسی با اشاره به اینکه جشن عروسی به عزا تبدیل شد گفت: متاسفانه تالار ماغر بهمیی در مکان نامناسبی واقع شده است و روشنایی مناسبی در آن مکان هم وجود ندارد و باید در این خصوص فکر اساسی شود و مسئولان مربوطه اقدام کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس؛ از این دست مکان های عمومی در استان کهگیلویه و بویراحمد که در نقاط نامناسب و نادرست جانمایی شده کم نیستند، برای مثال به جز تالاز ماغر می توان به پلیس راه یاسوج- شیراز اشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جانمایی نادرست تالار و عروسی که تبدیل به عزا شد

جانمایی نادرست تالار و عروسی که تبدیل به عزا شد