مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 17:552023-07-15بين الملل

خاخام صهیونیست: باید زاد و ولد را افزایش دهیم، مرز اسراییل نیل تا فر ات است


یک خاخام صهیونیست گفت که ساکنان فلسطین اشغالی باید نرخ زاد و ولد را افزایش دهند تا به قول او بتوانند بر دشمنان اسراییل غلبه کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، الیعازر میلامید خاخام تندروی صهیونیستی در سخنانی گفت که مرزهای رژیم اسراییل باید از رود نیل در مصر تا فرات در عراق امتداد یابد.

به نوشته وبگاه عربی21 ، او در جلسه درس هفتگی خود، گفت: تا زمانی که تعداد کافی از یهودیان در خاک اسراییل نباشند، دشمنانمان به حضورشان در این جا ادامه می دهند و ما را می کشند، ما هنوز تنها منطقه اطراف رود اردن را در اختیار داریم، مرز اسراییل نیل تا فرات است .

او مدعی شد: زمانی که خداوند به مردم اسراییل دستور داد وارد این سرزمین شوند، به دلیل تعداد کم یهودیان صرفا امر به اشغال بخش غربی رود اردن داد، چرا که اسکان در زمین باید با توان و قدرت مردم اسراییل همخوانی داشته باشد و هنگامی که تعداد یهودیان افزایش یافت، آن زمان قادر خواهیم بود تا به سمت شرق اردن و تمامی سرزمین های ارض موعود حرکت کنیم .

این خاخام صهیونیست افزود: گاهی اوقات پسربچه ها سؤالات واقعاً بزرگ می پرسند و در را برای تأملات عمیق باز می کنند.

اخیراً وقتی با پسربچه ها گفت و گو می کردم، یکی از آنها با جدیت و دردناکی پرسید: چرا حملات تروریستی انجام می شود؟ چرا یهودیان خوب، کشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خاخام صهیونیست: باید زاد و ولد را افزایش دهیم، مرز اسراییل نیل تا فر ات است

خاخام صهیونیست: باید زاد و ولد را افزایش دهیم، مرز اسراییل نیل تا فر ات است