مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 18:402023-06-25اقتصادي

فعالیت مجدد 39 واحد راکد صنعتی و معدنی ایلام در سال جاری


رییس صنعت، معدن و تجارت استان ایلام گفت: 39 واحد صنعتی و معدنی تعطیل و نیمه فعال در سال جاری احیاء می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از استان ایلام، رضا محمد رحیمی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام در سیزدهمین جلسه کارگره تسهیل و رفع موانع تولید استان در سالجاری با اشاره به دهه تولید و تجارت، گفت: در بخش صنعت و معدن 39 طرح تعطیل و نیمه فعال جهت احیا و رفع مشکل در طول سال جاری شناسایی و مشخص شده اند.

وی افزود: 12 طرح تملیکی نیز جهت راه اندازی مجدد مشخص شده، که هفت طرح آن تعیین تکلیف و پنج طرح دیگر بنا به دستور استاندار تا 2 ماه آینده تعیین تکلیف شده و به سرمایه گذار جدید یا قبلی واگذار می شود.

رییس سازمان صمت استان در مورد احصاء واحدهای تملیکی استان ادامه داد: تسریع در تعیین تکلیف این واحدها که از سرمایه های کشور هستند ضرورت دارد.

محمدرحیمی با اشاره به دستور اخیر وزیر کشور در خصوص احصاء و شناسایی واحدهای مشکل دار قابل احیا در سه بخش کشاورزی، صنعت و معدن و گردشگری یادآور شد: این دهه فرصت مغتنمی است تا از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات این قشر تولیدکننده قرار گرفت و در جهت رفع موانع پیش روی آنان گام برداشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، در این جلسه مسائل و مشکلات هفت واحد تولیدی، ورزشی، کشاورزی و گردشگری، مطرح ، و تصمیمات و مصوبات لا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت مجدد 39 واحد راکد صنعتی و معدنی ایلام در سال جاری

فعالیت مجدد 39 واحد راکد صنعتی و معدنی ایلام در سال جاری