مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 15:352023-07-05سياسي

درک درست از غدیر مانع وقوع حادثه عاشورا می شد


جانشین معاون هماهنگ کننده سپاه گفت: غدیر چه بسا مهمتر از عاشوراست، چراکه اگر درک درستی از امامت و ولایت وجود داشت، عاشورا تحمیل نمی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار علی فضلی ظهر چهارشنبه در اولین همایش تجلیل از بانوان پیشکسوت دوران دفاع مقدس که در سالن همایش های هیئت رزمندگان کرج برگزار شد، ضمن تبریک دهه امامت و ولایت گفت: به تعبیر یکی از بزرگان، غدیر چه بسا مهمتر از عاشوراست، چراکه اگر درک درستی از امامت و ولایت وجود داشت، عاشورا تحمیل نمی شد.

وی بیان کرد: درک غدیر در میان بانوان فعال دوران دفاع مقدس، بالا بود و آنها در دفاع از قرآن و عترت که امامین انقلاب همواره بر آن تاکید داشته و دارند، از جمله برجستگان دنیای اسلام هستند.

در آن دوران، این بانوان و خانواده های آنها در تمام عرصه های دفاع از اسلام و انقلاب، همه داشته ها و سرمایه های خود را به میدان آورند و هیچکس در این مسیر غفلت و کوتاهی نکرد.

جانشین معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران با اشاره به همراهی بانوان در پشتیبانی از جنگ تحمیلی، بر ضرورت برافراشته بودن پرچم شهدا تاکید و بیان کرد: این شیرزنان که نظیر و بدیل ندارند همواره در آرزوی فداکاری و در نهایت شهادت در راه خداوند بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درک درست از غدیر مانع وقوع حادثه عاشورا می شد

درک درست از غدیر مانع وقوع حادثه عاشورا می شد