مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 12:502023-07-10سياسي

استفاده از ظرفیت پارک فناوری برای برگزاری دوره های کارورزی


معاون پژوهش و فناوری دانشگاه تهران گفت: از ظرفیت شرکت های مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران برای اجرای دوره های کارورزی استفاده می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه تهران، دکتر مهدی فکور ثقیه با بیان این مطلب افزود: بخش مهمی از کارورزی و مهارت افزایی دانشجویان مربوط به حوزه معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه است و این موضوع از سوی اداره کل ارتباط دانشگاه با جامعه و صنعت مستقر در معاونت پژوهش و فناوری در حال پیگیری است.

در جلسات متعددی که در این باره تشکیل شد، شناسایی مراکز و موسساتی که دانشجویان بتوانند دوره های کارورزی را در این مراکز بگذارنند، در دستور کار قرار گرفت.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه تهران با تاکید بر کیفیت دوره های کارورزی، گفت: تلاش ما این است که صنایع و موسساتی را برای همکاری در این زمینه بیابیم که دانشجویان با گذراندن دوره های کارورزی در آنها مهارت لازم در زمینه تحصیلی خود را فرا بگیرند.

وی همچنین بر استفاده از ظرفیت پارک علم و فناوری برای برگزاری دوره های کارورزی اشاره کرد و اظهار داشت: آیین نامه هایی در زمینه استفاده از ظرفیت شرکت های مستقر در پارک علم وفناوری برای مهارت افزایی و کارورزی دانشجویان داریم که شرکت ها این دانشجویان را به عنوان دستیار فناوری پذیرش کنند و بعد از دوره کارو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از ظرفیت پارک فناوری برای برگزاری دوره های کارورزی

استفاده از ظرفیت پارک فناوری برای برگزاری دوره های کارورزی