مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 08:152023-07-03بين الملل

خون بازی ایرباس در خلیج فارس


17 روز قبل از پذیرش تاریخی ترین قطعنامه قرنِ بیستم توسط رهبر 87 ساله انقلاب اسلامی، فرماندهٔ ناو جنگی امریکایی با قلدری حریم آبهای سرزمینی کشورمان را هتک کرد و با توهم تهاجم هواپیمای مسافربری ایران به ناو جنگیش بیش از 290 مسافر و خدمه این هواپیما را بر فراز .

- ایسنا/هرمزگان 17 روز قبل از پذیرش تاریخی ترین قطعنامه قرنِ بیستم توسط رهبر 87 ساله انقلاب اسلامی، فرماندهٔ ناو جنگی امریکایی با قلدری حریم آبهای سرزمینی کشورمان را هتک کرد و با توهم تهاجم هواپیمای مسافربری ایران به ناو جنگیش بیش از 290 مسافر و خدمه این هواپیما را بر فراز کهن ترین خلیجِ فارس جهان ساقط کرد و آب نیلگون خلیج فارس را خونین کرد.

امروز 12 تیرماه سی و پنجمین سالگرد هدف قرار گرفتن هواپیمای ایرباس آ 300 با شناسه پرواز IR655 از سوی ویلیام راجرز، فرمانده ناو وینسنس بر فراز خلیج فارس و پر پر شدن حدود 300 انسان بی گناه است.

امیر دریادار دوم ناصر سرنوشت، فرمانده عملیات جمع آوری اجساد قربانیان حادثه ایرباس، از پنجاه و چند روز زمان برای جمع کردن اجساد متلاشی شده و بقایای اجساد مسافران در شرایطی که هر آن در معرض حمله کوسه ها و سفره ماهی ها بودند؛ سخن گفت.

وی از شناسایی و جمع آوری 178 جسد خبر داد و گفت: از 297 مسافر و خدمه هواپیمای ایرباس تنها توانستیم اجساد پاره پاره و متلاشی 178 م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خون بازی ایرباس در خلیج فارس

خون بازی ایرباس در خلیج فارس