مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 12:422023-07-04اقتصادي

توزیع کودهای یارانه ای در همدان بر اساس الگوی کشت


مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان از توزیع بیشترین کودهای کشاورزی یارانه ای بر اساس الگوی کشت در سه ماهه اول امسال خبر داد و گفت: از مجموع 30 هزار تن انواع کودهای کشاورزی توزیع شده 99 درصد آن در قالب الگوی کشت ارائه شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، بهروز الیاسی  ظهر امروز در جمع خبرنگاران از توزیع بیشترین کودهای کشاورزی یارانه ای بر اساس الگوی کشت در سه ماهه اول امسال خبر داد و اظهار کرد: از مجموع 30 هزار تن انواع کودهای کشاورزی توزیع شده 99 درصد آن در قالب الگوی کشت ارائه شده از سوی سازمان جهاد کشاورزی استان بوده است.

وی یادآور شد: بر اساس تصمیم وزارت جهاد کشاورزی در اردیبهشت ماه سال جاری، به منظور رفع نگرانی کشاورزان از تأمین کودهای کشاورزی مورد نیاز خود، علاوه بر چهار محصول اساسی گندم، جو، کلزا و چغندرقند به دیگر محصولاتی که زیر پوشش الگوی کشت در استان معرفی شده اند کودهای کشاورزی یارانه دار تخصیص یافت.

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان با تاکید بر اینکه از 30 هزار تن انواع کودهای کشاورزی ازته، فسفاته و پتاسه توزیع شده کشت های بهاره، 29 هزار 700 تن برای الگوی کشت و به صورت یارانه ای در اختیار کشاورزان قرار داده شده است تصریح کرد: به نحوی که 27 هزار و 500 تن ازته، هزار و 100 تن فسفاته و هزار و 100 تن نیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع کودهای یارانه ای در همدان بر اساس الگوی کشت

توزیع کودهای یارانه ای در همدان بر اساس الگوی کشت