مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 13:402023-07-13سياسي

البرز یک هزار و 52 آزاده دارد


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز گفت: از تعداد یک هزار و 52 آزاده در استان البرز، 912 آزاده در قید حیات و تعداد 6 نفر هم غریبانه به شهادت رسیدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سلیمان رستمیان ظهر پنجشنبه در بیستمین جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان البرز که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، با بیان اینکه بنیاد در جلسات شورای ترویج نقش دبیری و هماهنگ کنندگی دارد، اظهار کرد: باید نسبت به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ارائه خدمات به ایثارگران اهتمام بیشتری داشته باشیم.

تشکیل این جلسه در این راستان بسیار مؤثر است.

وی با ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در سال 1401 در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، اظهار داشت: بنیاد علاوه بر دبیری و هماهنگ کنندگی نقش اجرایی نیز در این حوزه دارد.

وی افزود: برگزاری 104 یادواره، مراسم و برنامه، اکران بیش از 6 هرا متر بنر تبلیغی، تألیف 5 کتاب در حوزه ایثار و شهادت، اعزام 2 هزار و پانصد نفر از ایثارگران به اردوهای زیارتی، تفریحی و فرهنگی، انجام بیش از 14 هزار دیدار با ایثارگران با مشارکت دستگاه های اجرایی و حضور مسئولین استانی از جمله نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه شهر کرج و استاندار و سایر مسئولین لشگری استانی از جمله این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

البرز یک هزار و 52 آزاده دارد

البرز یک هزار و 52 آزاده دارد