مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 15:202023-07-18سياسي

برخی دهیاران و شوراها در تجاوز به منابع طبیعی دخیل هستند


متاسفانه برخی از شوراها و دهیاران در محلات در دست اندازی و و تجاوز به منابع طبیعی دخیل هستند و باید جلوی تاراج انفال را گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی بعدازظهر سه شنبه در جمع ائمه جمعه در کلارآباد، ضمن عرض تسلیت فرا رسیدن ایام شهادت سید و سالار شهیدان و تقدیر از دبیری سپاه برای اجرای طرح مهدوی در مساجد استان، برپایی نمایشگاه بسیج و سپاه با حضور مساجد برگزیده در کشور را اقدام خوبی دانست.

وی با اشاره به وجود چهار هزار و 660 مسجد در استان، میانگین اقامه نماز جماعت را در مساجد استان 42 درصد و بالاتر از میانگین کشوری دانست و گفت: ظرفیت مساجد را مغفول و متروک گذاشتیم.

وی باعنوان اینکه مازندران استانی داری شمار بالای روحانی دانست و گفت: می توان مساجد بیشتری را برای برپایی نماز جماعت در آن فعال کرد.

نماینده ولی فقیه در مازندران ضمن اظهار امیدواری از پیاده شدن طرح محلات مهدوی در استان، عنوان کرد: ما باید محلات را بر محور مسجد فعال کنیم و باید محله مسجد محور به خانه مهدوی تبدیل کنیم.

آیت الله محمدی لایینی با عنوان اینکه خانه مهدوی نیز باید بر محور همین خانه باشد، یادآور شد: در این شرایط یک کودتای فرهنگی نرم بسیار سخت اتفاق افتاده استو امروز هم دچار یک فتنه بزرگ اجتماعی و فرهنگی هستیم و راه برون رفت از ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی دهیاران و شوراها در تجاوز به منابع طبیعی دخیل هستند

برخی دهیاران و شوراها در تجاوز به منابع طبیعی دخیل هستند