مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 22:352023-07-08اجتماعي

فرهنگیان بازنشسته دیلمی تجلیل شدند


به مناسبت هفته تکریم بازنشستگان، از «نجف ترکزاده» و «غلامرضا برمکی» 2 نفر از فرهنگیان پیشکسوت دهه های 50 تا 90 شهرستان دیلم تقدیر شد.

- بوشهر- به مناسبت هفته تکریم بازنشستگان، از نجف ترکزاده و غلامرضا برمکی 2 نفر از فرهنگیان پیشکسوت دهه های 50 تا 90 شهرستان دیلم تقدیر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین رمضانی شنبه شب در حاشیه تجلیل از این پیشکسوتان فرهنگی گفت: بازنشستگان شناسنامه و هویت هر مجموعه هستند که ارج نهادن به جایگاه والای آنان را همیشه سرلوحه کار خود قرار می دهیم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دیلم افزود: بازنشستگان امروز مدیران موفق دیروز بوده اند و هر کدام از ما به نوعی مدیون این بزرگواران هستیم.

رمضانی اظهار داشت: دیدار و تقدیر از بزرگان و زحمت کشان گذشته تعلیم و تربیت از برنامه های راهبردی ما در مجموعه آموزش و پرورش شهرستان بوده و درب این مجموعه برای پیشنهادات، انتقادات و نظرات ارزشمند و طلایی پیشکسوتان ارزنده تعلیم و تربیت همیشه باز است.

رمضانی گفت: شما پیشکسوتان، از شخصیت اخلاقی و فرهنگی بسیار بالایی برخوردار هستید و بر اساس ویژگی های عالی فرهنگی که دارید وظیفه خود می دانیم که از پیشکسوتان برای راهنمایی، ارزیابی انتقال ارزشمند تجربیات آنان استفاده کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگیان بازنشسته دیلمی تجلیل شدند

فرهنگیان بازنشسته دیلمی تجلیل شدند