مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 13:252023-07-08سياسي

سردار بوعلی: یکه تازی دشمنان جمهوری اسلامی به یک موضوع نخ نما تبدیل شده است


فرمانده سپاه فجر استان فارس با اشاره به اینکه امروز دنیا شاهد اوج اقتدار نظام جمهوری اسلامی و نزول قدرت کفار است، گفت: امروزه تظاهر به قدرت نمایی دشمنانی که به دنبال یکه تازی در میدان هستند به یک موضوع نخ نما تبدیل شده و آنان را به ضعیف ترین کشورها در حوزه اقتصادی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زرین دشت، سردار یدالله بوعلی در آیین تودیع و معارفه فرماندهان سپاه ناحیه زرین دشت بر لزوم برجسته سازی جنبه ایمانی و اعتقادی فرماندهان سپاه تاکید کرد و اظهار داشت: باید جنبه ایمانی، اعتقادی و ولایتمداری فرماندهان سپاه در همه موضوعات برجسته باشد.

  وی با اشاره به اینکه امروز دنیا شاهد اوج اقتدار نظام جمهوری اسلامی و نزول قدرت کفار است، عنوان کرد: امروزه تظاهر به قدرت نمایی دشمنانی که به دنبال یکه تازی در میدان هستند به یک موضوع نخ نما تبدیل  و آنان را به ضعیف ترین کشورها در حوزه اقتصادی، تجهیزاتی و فنی مبّدل کرده است .

  فرمانده سپاه فجر استان فارس در ادامه اضافه کرد: دشمنان جمهوری اسلامی در موقعیتی قرار گرفته اند که مجبورند تا قدرتهای دنیا را در هر نقطه جغرافیایی و در جوامع بین المللی بپذیرند.

سردار بوعلی خطرنشان کرد: امروز جمهوری اسلامی در شرایطی قرار گرفته است که سایر ملت ها او را الگوی بسیار موفقی برای خود قرار داده اند که از سای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار بوعلی: یکه تازی دشمنان جمهوری اسلامی به یک موضوع نخ نما تبدیل شده است

سردار بوعلی: یکه تازی دشمنان جمهوری اسلامی به یک موضوع نخ نما تبدیل شده است