مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 21:502023-06-22بين الملل

تاکید بر تسریع عملیات ساخت راه آهن رشت ـ آستارا


در دیدار «کاظم جلالی»، سفیر جمهوری اسلامی ایران در روسیه با «سرگیی پاولوف»، قائم مقام مدیر عامل راه آهن روسیه، طرفین بر سرعت بخشیدن به آغاز عملیات ساخت پروژه راه آهن رشت ـ آستارا در چارچوب گذرگاه بین المللی شمال ـ جنوب تاکید کردند .

- در دیدار کاظم جلالی ، سفیر جمهوری اسلامی ایران در روسیه با سرگیی پاولوف ، قائم مقام مدیر عامل راه آهن روسیه، طرفین بر سرعت بخشیدن به آغاز عملیات ساخت پروژه راه آهن رشت ـ آستارا در چارچوب گذرگاه بین المللی شمال ـ جنوب تاکید کردند .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،کاظم جلالی در این دیدار ضمن تاکید بر اراده و اهتمام رهبران دو کشور مبنی بر راه اندازی هر چه سریعتر این مسیر، به این نکته اشاره کرد که پس از امضاء موافقت نامه بین دو کشور نیز ، ضروری است تا با جدیت و پیگیری مستمر مذاکرات فنی در اسرع وقت آغاز شود تا در آینده نزدیک شاهد حرکت قطار سراسری در این مسیر باشیم.

سرگیی پاولوف نیز در این دیدار ضمن تایید سخنان سفیر جمهوری اسلامی ایران در روسیه ، از آمادگی تیم فنی وزارت حمل و نقل و راه آهن روسیه در این خصوص خبر داد و اعلام کرد در این راستا هفته آینده هیاتی کارشناسی به سرپرستی معاون وزیر حمل و نقل روسیه ، عازم تهران می شود .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید بر تسریع عملیات ساخت راه آهن رشت ـ آستارا

تاکید بر تسریع عملیات ساخت راه آهن رشت ـ آستارا