مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 تیر 1402 ساعت 10:552023-07-14پزشكي

ارائه پروتزهای سفارشی جراحی های ارتوپدی و فک و صورت با پرینترهای سه بعدی


یکی از شرکت های دانش بنیان محصولات و خدمات خود را در حوزه ارتوپدی و فک و صورت به صورت بیمارمحور و سفارشی و با استفاده از فناوری های نوین تولید نظیر پرینترهای سه بعدی بر پایه لیزر ارائه می کند.

- یکی از شرکت های دانش بنیان محصولات و خدمات خود را در حوزه ارتوپدی و فک و صورت به صورت بیمارمحور و سفارشی و با استفاده از فناوری های نوین تولید نظیر پرینترهای سه بعدی بر پایه لیزر ارائه می کند.

دکتر مراد کریم پور، مدیرعامل این شرکت دانش بنیان و عضو هیئت علمی دانشگاه تهران در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در دکترین ارائه خدمات بیمارمحور، پزشک، طرحِ درمان ایده آل خود را با کارشناسان بالینی این شرکت مطرح می کند و پروتز و یا گاید سفارشی بر اساس هندسه اختصاصی اندام بیمار و با توجه به طرح درمان پیشنهادی طراحی و ساخته می شود.

عضو هیئت علمی گروه بیومکانیک دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه تهران، ادامه داد: هم چنین این امکان وجود دارد تا آنالیزها و تحلیل های دقیق بیومکانیکی بر اساس تصویربرداری های سه بعدی از اندام بیمار انجام شود و طرح درمان پیشنهادی پزشک، پیش از جراحی بر روی کامپیوتر به صورت مجازی شبیه سازی و در نهایت بهترین روش درمان در تعامل بین پزشک و مهندسین انتخاب شود و طی جراحی، پزشک با فراق خاطر روش بهینه جراحی را اجرا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه پروتزهای سفارشی جراحی های ارتوپدی و فک و صورت با پرینترهای سه بعدی

ارائه پروتزهای سفارشی جراحی های ارتوپدی و فک و صورت با پرینترهای سه بعدی