مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 15:302023-07-15اقتصادي

دو خانه امید بازنشستگان در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت دارد


یاسوج_ مدیر صندوق بازنشستگی کشوری در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: دو خانه امید بازنشستگان در کهگیلویه و بویراحمد فعال است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد تقی جلیلی بهابادی ظهر شنبه در جشن 25 ذی الحجه روز خانواده و تکریم بازنشستگان که با حضور جمعی از بازنشستگان و خانواده آنها در یاسوج برگزار شد، افزود: صندوق بازنشستگی کشوری در استان کهگیلویه و بویراحمد 17 هزار و 400 حقوق بگیر دارد.

وی با بیان اینکه میانگین پرداختی به هر خانواده بازنشسته 117 میلیون ریال است، تصریح کرد: در مجموع هر ماه یکهزار و 860 میلیارد ریال حقوق به جامعه هدف ما در استان پرداخت می شود.

جلیلی بهابادی با اشاره به اینکه از مجموع بازنشستگان تحت حمایت صندوق در استان، 83 درصد را مردان و 17 درصد را زنان تشکیل می دهند، عنوان داشت: در مجموع صندوق بازنشستگی کشوری یک میلیون و 600 هزار بازنشسته دارد.

جلیلی بهابادی به برگزاری جشن های روز بازنشسته در استان اشاره کرد و گفت: صندوق بازنشستگی کشوری امسال از عید قربان تا امروز اقدام به برگزاری برنامه های مختلف کرده که یکی از این موارد جشنواره ورزشی با 8 رشته و تجلیل از نفرات برتر در استان بود.

مدیر صندوق بازنشستگی استان از فعالیت دو خانه امید بازنشستگان در استان خبر داد و تصریح کرد: یک خانه امید در مرکز استان و دیگری در گچساران فعا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو خانه امید بازنشستگان در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت دارد

دو خانه امید بازنشستگان در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت دارد