مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 19:152023-07-19حوادث

نیروهای عملیاتی آتش نشانی بروجرد با خودروهای امدادی در آماده باش کامل قرار دارند


معاون عملیاتی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بروجرد گفت: نیروهای عملیاتی آتش نشانی با خودروهای امدادی در آماده باش کامل قرار دارند.

- ایسنا/لرستان معاون عملیاتی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بروجرد گفت: نیروهای عملیاتی آتش نشانی با خودروهای امدادی در آماده باش کامل قرار دارند.

نادر موسیوند در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به فرارسیدن ایام محرم و برپایی مراسم عزاداری و ایجاد تکایا در نقاط پرتردد شهر، تدابیر و برنامه های سازمان برای ارتقاء ایمنی اجرایی شده است.

وی هدف از تدابیر ایمنی ویژه ایام محرم را تأمین امنیت سوگواران اعلام و اضافه کرد: به متولیان حسینیه ها و تکایا که میزبان سوگواران حسینی است، کارشناسان توصیه های ایمنی لازم را ارائه و پوسترهایی در این زمینه بین آن ها توزیع می کنند.

معاون عملیاتی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بروجرد تصریح کرد: تمام ایستگاه ها در حوزه استحفاظی خود، از شب اول ماه محرم در قالب گشت موتوری در محل های پرتردد شهر حضور داشته و سرکشی لازم و توصیه های ایمنی را به متولیان برگزاری مراسم محرم ارائه دادند.

موسیوند خاطرنشان کرد: نیروهای عملیاتی آتش نشانی نیز، با خودروهای امدادی در آماده باش کامل قرار دارند تا در صورت بروز حادثه سریعاً وارد عمل شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروهای عملیاتی آتش نشانی بروجرد با خودروهای امدادی در آماده باش کامل قرار دارند

نیروهای عملیاتی آتش نشانی بروجرد با خودروهای امدادی در آماده باش کامل قرار دارند