مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 14:152023-07-03اقتصادي

قیمت زغالسنگ باید واقعی شود/ هم افزایی کرمان و طبس برای تکمیل زنجیره ارزش زغال


سرپرست معاونت اقتصادی استانداری کرمان از ایجاد هم افزایی در حوزه زغالسنگ بین طبس و شهرستان های استان کرمان خبر داد و افزود: افزایش قیمت زغال نیز باید دنبال شود.

- ایسنا/کرمان سرپرست معاونت اقتصادی استانداری کرمان از ایجاد هم افزایی در حوزه زغالسنگ بین طبس و شهرستان های استان کرمان خبر داد و افزود: افزایش قیمت زغال نیز باید دنبال شود.

امیر حسن زاده در گفت و گو با خبرنگار ایسنا با اشاره به بازدیدش از معدن زغالسنگ طبس اظهار کرد: 76 درصد زغالسنگ کشور در طبس تولید می شود و این منطقه سال گذشته دو میلیون تن زغال خام و 700 هزار تن کنسانتره تولید کردند.

وی افزود: بنده با همراهی با فرمانداران سه شهرستان زغالی استان کرمان(راور، زرند و کوهبنان) بازدیدی از معادن زغالسنگ طبس داشتیم و در این بازدید مشخص شد فعالیت معدن شماره یک زغال طبس به صورت کاملا مکانیزه انجام می شود و همه فرآیند استخراج تا کارخانه زغالشویی به صورت تمام مکانیزه است.

حسن زاده تصریح کرد: این روند از طریق سیستم لانگوال صورت می گیرد و بحران کارگری و مسائل دیگر را نداشتند و در واقع به سمت معدن نسل سه رفته و مکانیزه شده است.

وی بیان کرد: معادن قدیمی زغالسنگ استان کرمان ظرفیت استخراج مکانیزه را ندارد و برای استخراج مکانیزه باید اکتشافات تکمیلی انجام و ذخیره های جدید شناسایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت زغالسنگ باید واقعی شود/ هم افزایی کرمان و طبس برای تکمیل زنجیره ارزش زغال

قیمت زغالسنگ باید واقعی شود/ هم افزایی کرمان و طبس برای تکمیل زنجیره ارزش زغال