مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 تیر 1402 ساعت 06:302023-06-30اقتصادي

بازار لوازم خانگی پر از محصولات قاچاق/ مقام پاسخگو کیست؟


مشاهدات میدانی در بورس لوازم خانگی تهران نشان می دهد که انواع برندهای خارجی به صورت کاملاً آشکار در مغازه ها به فروش می رسد و این در حالی است که مدتهاست واردات لوازم خانگی به کشور ممنوع است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، باتوجه به اینکه هفته گذشته، پس از مدت ها نماینده ویژه رییس جمهور در ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز مشخص شد، بسیاری از فعالان اقتصادی انتظار دارند روند مبارزه با قاچاق کالا و ارز نسبت به گذشته بهبود یابد.

بنا بر حکم صادر شده برای سید مجید رضوی، برگزاری منظم جلسات ، پگیری مستمر مصوبات و نظارت مستمر بر عملکرد دستگاه ها از مهم ترین انتظارات رییس دولت از ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز است.

نکته قابل توجه آنجاست که در این حکم به صورت جدی بر همکاری و پاسخگویی دیگر دستگاه ها نسبت به موضوع مقابله با قاچاق کالا و ارز تأکید شده است.

عرضه لوازم خانگی قاچاق در روز روشن گشت وگذار در خیابان های شهر تهران نشان می دهد که بسیاری از فروشندگان لوازم خانگی، تنها برندهای ایرانی را تبلیغ کرده و به فروش می رسانند؛ البته باتوجه به ممنوعیت واردات رسمی لوازم خانگی از سال 1397، این مسئله عجیب به نظر نمی رسد.

به طور مثال، در امین حضور اکثر فروشگاه ها ادعا می کنند که نمایندگی رسمی برندها هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازار لوازم خانگی پر از محصولات قاچاق/ مقام پاسخگو کیست؟

بازار لوازم خانگی پر از محصولات قاچاق/ مقام پاسخگو کیست؟