مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 15:592023-07-11سياسي

مهمترین هدف کشف حجاب وابسته کردن ملت های مسلمان به کشورهای استعماری است


نماینده مردم استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: مهمترین هدف کشف حجاب زمینه سازی برای استعمار، وابستگی اقتصادی، فکری، معنوی و سیاسی ملت های مسلمان به کشورهای استعماری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، آیت الله محسن حیدری نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری بعد از ظهر امروز  در همایش ملی چادرهای آسمانی با اشاره به حدیثی از امام علی (ع) مبنی بر اینکه، عفت و پاکدامنی از خصلت های مردم بلندمرتبه و شریف است، اظهار کرد:  انسان های شریف و باشخصیت در جامعه به عفاف و پاکدامنی وصف می شوند و کسانی که این سرشت انسانی را نداشته باشند از درجه انسانیت ساقط هستند.

وی افزود: مسئله پاکدامنی و عفاف یکی از مسائل فطری آدمی است همان طور که خداوند انسان را با سرشت معنویت، عدالت خواهی و انسانیت خلق کرده است بنابراین کسی که پاکدامنی را از دست می دهد از مرتبه انسانیت سقوط می کند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه ارتباط حجاب و پاکدامنی تنگاتنگ است، گفت: بدون حجاب و پوشش شرعی نگه داشتن عفاف و پاکدامنی صرف تخیل است، پاکدامنی مثل یک گوهر گران بهاست که نیاز به صدف دارد.

حیدری بیان کرد: همه شرایع اسلامی برای نگهداری عنصر عفاف، مسئله حجاب را تشریح کردند و این یکی از مسلمات همه شرایع آسمانی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهمترین هدف کشف حجاب وابسته کردن ملت های مسلمان به کشورهای استعماری است

مهمترین هدف کشف حجاب وابسته کردن ملت های مسلمان به کشورهای استعماری است