مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 17:002023-07-11اقتصادي

چهار میلیارد تومان برای هوشمندسازی منطقه ارسباران هزینه شد


مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی از هزینه چهار میلیارد تومانی برای هوشمندسازی و نصب فناوری های نوین حفاظتی در منطقه حفاظت شده ارسباران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، شهنام اشتری در نشست بررسی کارشناسی پایش هوشمند منطقه ارسباران با حضور کارشناسان مخابرات، با بیان اینکه مرحله اول طرح هوشمندسازی شامل خرید پهپادها، تعیین نقطه های حفاظتی به منظور نصب دوربین های پیشرفته و راه اندازی فیبر نوری و رادیوهای مربوطه در منطقه حفاظت شده ارسباران اجرا می شود، افزود: در این مرحله از دوربین هایی با قابلیت بزرگنمایی 60 ایکس (60 برابر) و چرخش 360 درجه و کیفیت تصویر بالا و قابلیت ذخیره تصاویر استفاده خواهد شد.

وی هدف از اجرای طرح هوشمند سازی مناطق حفاظت شده آذربایجان شرقی را صرفه جویی در مصرف انرژی، جلوگیری از هزینه های اضافی، مکان یابی به موقع در مواقع بروز خطر از جمله آتش سوزی ها در فصل گرما و نیز آگاهی به موقع از حضور شکارچیان و متخلفین غیرمجاز در مناطق عنوان کرد.

اشتری اظهار کرد: با توجه به کمبود نیروی انسانی و محدودیت امکانات در مناطق تحت مدیریت حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی و با توجه به خشکسالی های اخیر که تنوع زیستی استان را به طور جدی تهدید می کند، تلاش داریم برای جلوگیری از تخریب و نابودی مناطق، اقدامات عملی و مفیدی انج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهار میلیارد تومان برای هوشمندسازی منطقه ارسباران هزینه شد

چهار میلیارد تومان برای هوشمندسازی منطقه ارسباران هزینه شد