مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 12:402023-07-22حوادث

کلاهبرداری تلفنی باز هم قربانی گرفت؛ 60 شاکی و 20 میلیارد ریال کلاهبرداری


رییس پلیس فتای تهران بزرگ از انهدام باند کلاهبرداری تلفنی از مردم خبر داد و گفت که سرکرده این باند از داخل زندان هدایت اعضای باند را بر عهده داشت.

- کلاهبرداری تلفنی باز هم قربانی گرفت؛ 60 شاکی و 20 میلیارد ریال کلاهبرداری رییس پلیس فتای تهران بزرگ از انهدام باند کلاهبرداری تلفنی از مردم خبر داد و گفت که سرکرده این باند از داخل زندان هدایت اعضای باند را بر عهده داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ داوود معظمی گودرزی در حاشیه دستگیری این افراد با حضور در جمع خبرنگاران گفت: از مدتی قبل گزارش هایی مبنی بر کلاهبرداری تلفنی از شهروندان به پلیس فتای پایتخت مخابره شد که در همین راستا رسیدگی به موضوع در دستورکار ماموران پلیس فتای تهران بزرگ قرار گرفت و آنان بررسی های خود در این خصوص را آغاز کردند.

وی با بیان اینکه اعضای این باند از طریق تماس تلفنی با مردم و معرفی خود تحت عناوین مختلف اقدام به کلاهبرداری از مردم و خالی کردن حساب بانکی آنان کرده بودند، گفت: متاسفانه علیرغم آنکه پلیس بارها و بارها نسبت کلاهبرداری های تلفنی هشدار داده است، اما همچنان برخی از مردم قربانی این افراد می شوند.

مردم باید توجه داشته باشند که تحت هیچ شرایطی در تماس هایی که از آنان خواسته می شود تا کدی را در اختیارشان قرار دهد، چنین کاری را انجام ندهند و از ارائه هرگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری تلفنی باز هم قربانی گرفت؛ 60 شاکی و 20 میلیارد ریال کلاهبرداری

کلاهبرداری تلفنی باز هم قربانی گرفت؛ 60 شاکی و 20 میلیارد ریال کلاهبرداری