مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 19:252023-07-08اقتصادي

صادرات 2 میلیون دلاری صنایع دستی البرز در سال گذشته


معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی البرز از برگزاری کارگاه یک روزه آموزشی توسعه صادرات صنایع دستی با همکاری اداره کل میراث فرهنگی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، شهرزاد تیمورزاده، معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان البرز، عصر امروز در جمع اصحاب رسانه، گفت: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته این کارگاه یک روزه روز دوشنبه 26 تیر، به صورت رایگان برای هنرمندان و تولید کنندگان صنایع دستی دارای مجوز از این اداره کل برگزار می شود.

 معاون صنایع دستی البرز هدف از برگزاری این کارگاه را آشنایی هنرمندان و تولیدکنندگان صنایع دستی با مفاهیم صادراتی و توانمندسازی آن ها برای صادرات محصولاتشان به دیگر کشورها عنوان کرد و گفت: البرز ظرفیت های بالایی در زمینه صنایع دستی دارد و هنرمندان برجسته دارای آثار فاخر با قابلیت صادراتی در استان فعالیت می کنند.

  تیمورزاده با اشاره به نقش مهم صادرات در توسعه اقتصاد صنایع دستی گفت: دارا بودن صنایع دستی متنوع و کهن یکی از نقاط قوت کشور و استان البرز است که اقوام مختلف را در خود جای داده است.

آموزش چگونگی صادرات و تسهیل در روند امور این عرصه علاوه بر اینکه به حفظ و پویایی رشته های صنایع دستی کمک می کند به رونق معیشت هنرمندان و چرخش چرخ اقتص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات 2 میلیون دلاری صنایع دستی البرز در سال گذشته

صادرات 2 میلیون دلاری صنایع دستی البرز در سال گذشته