مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 تیر 1402 ساعت 18:202023-07-12سياسي

زنجان 10 روستای هدف گردشگری دارد


مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان با بیان اینکه 10 روستا در استان طرح مصوب تبدیل شدن به روستای هدف گردشگری دارد، گفت: از بین 10 روستا، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، روستاهای هدف گردشگری و اقدامات انجام شده در این حوزه همواره جزو جذابیت های شهرنشینی بوده است در این رابطه بنیاد مسکن استان برنامه گردشی به یکی از این روستاها را برای خبرنگاران زنجان تدارک دیده بود که درسجین نام دارد.

این روستا که دارای بافت باارزش است و جزو 10 روستای دارای مصوبه برای تبدیل به روستای هدف گردشگری است از توابع شهرستان ابهر است.

رضا خواجه ای، مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان در حاشیه این سفر در نشست خبری با خبرنگاران اقدامات این بنیاد را در حوزه های مختلف تشریح کرد و گفت: استان زنجان 10 روستای هدف گردشگری دارد.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان از تهیه طرح هدف گردشگری در چهار روستای درسجین، گلابر، خویین ، ویر خبر داد و افزود:  طرح مورد نظر در سه روستای شیت، علم کندی و حاج سیران در دست تهیه است و روستاهای ولیدر، چپدره و ماری نیز مصوبه دفتر مرکزی را دارد.

وی تصریح کرد: طرح گردشگری به صورت 100 درصدی در روستای درسجین که سابقه 700 ساله دارد، عملیاتی شده و کل واحدهای این روستا دارای سند است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنجان 10 روستای هدف گردشگری دارد

زنجان 10 روستای هدف گردشگری دارد