مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 20:122023-07-02فناوري

نخستین مدرسه بین المللی آموزش غواصی شمال کشور در نوشهر راه اندازی شد


نخستین مدرسه آموزش غواصی بین المللی زیر نظر دفتر خدمات و پشتیبانی SSI در ایران در شمال کشور به مرکزیت شهرستان نوشهر آغاز به کار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نوشهر، مونا داودی مدیر و مدرس بین المللی غواصی در سیستم آموزشی SSI عصر امروز در نشست خبری با خبرنگاران با بیان اینکه ورزش غواصی یکی از مفرح ترین و هیجان انگیزترین ورزش های آبی است گفت: همه زیرساخت ها و بسترهای لازم سخت افزاری و نرم افزاری این رویداد ورزشی برای آموزش هنرجویان رشته غواصی در خطه شمال کشور فراهم شده است.

وی افزود: هنرجویان و علاقه مندان رشته غواصی در استان های شمالی و حتی استان های همجوار آن می توانند از امروز مراتب درخواست خود را برای آموزش غواصی اعلام کنند.

داوودی در ادامه با بیان اینکه کمک به هنرجویان برای رسیدن به اهدافشان و کشف دنیای ناشناخته زیر آب و بدست آوردن تجربه غواصی اسکوبا یکی از اهداف راه اندازی این مدرسه است، گفت: کمک به هنرجویان برای گذراندن دوره های تخصصی با هدف جذب شدن در بازار کار در داخل و خارج با استناد به ارائه مدارک بین المللی و توسعه این مدرسه به مرکز کارآفرینی در سطوح عالی تر از دیگر اهداف راه اندازی این مدرسه است.

مدیر مدرسه بین المللی غواصی شمال کشور یادآور شد: طبق بررسی های انجام شده، افرادی زیادی از بانوان و آقایان در مازند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین مدرسه بین المللی آموزش غواصی شمال کشور در نوشهر راه اندازی شد

نخستین مدرسه بین المللی آموزش غواصی شمال کشور در نوشهر راه اندازی شد